خرید زیراکس wc5755
نوشته شده توسط : جعفری

خرید زیراکس wc5755

خرید زیراکس wc5755 با داشتن قابلیت چاپ روزانه تا 8 هزار برگه می تواند یک انتخاب بسیار مناسب و کاربردی برای مراکز چاپ و نشر و دفاتر مهندسی با حجم کاری بالا می باشد. این دستگاه چاپ به دلیل داشتن استحکام و مقاومت بالا به دستگاه hard working مشهور می باشد. بنابراین با خرید این دستگاه می توانید تا سال ها از آن استفاده کنید.

کاربری ویژه این دستگاه کپی است اما پرینتر و اسکنر نیز قابلیت اتصال به دستگاه را داشته و شما می توانید به جای خرید سه دستگاه و پرداخت هزینه زیاد، یک دستگاه چاپ را با سه قابلیت خریداری کنید.

کیفیت چاپ در این دستگاه زیراکس 1200 dpi می باشد. این میزان دقت و وضوح در کنار تکنولوژی چاپ لیزری، مقداری بسیار مناسب و قابل قبول برای دستگاه های زیراکس می باشد.

قابلیت چاپ مستقیم و چاپ دو طرفه از دیگر ویژگی های این زیراکس است که سرعت و دقت شما حین کار را تا چندین برابر افزایش می دهد.

ظرفیت سینی زیراکس wc5755، 4500 برگ می باشد. این ظرفیت با توجه به توان و حجم کاری دستگاه مناسب و قابل قبول است. شما می توانید در این دستگاه چاپ برگه های مختلف در سایزهای A3 تا A5 قرار داده و فایل های مختلف را در ابعاد مختلف چاپ کنید.

در صورتی که توان کاری ماهیانه شما به طور میانگین زیاد است، خرید زیراکس wc5755 بدون شک می تواند یک انتخاب مناسب برای شما به شمار رود. با استفاده از این دستگاه می توانید به طور میانگین در هر ماه حدود سی هزار برگه چاپ کنید.

راه های ارتباطی در این دستگاه زیراکس نیز متنوع است. شما می توانید برای انتقال فایل از پورت USB.2 و یا کابل شبکه استفاده کنید. در هر دو راه ارتباطی سرعت انتقال بسیار بالا بوده و شما در زمان بسیار کوتاهی می توانید فایل های مورد نظرتان را انتقال دهید.

حافظه این دستگاه 320 گیگا بایت می باشد، این میزان حافظه به شما امکان انتقال و ذخیره فایل های بسیار سنگین و حجیم را نیز خواهد داد.

برای خرید زیراکس wc5755 …ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: